wtorek, 4 czerwca 2013

Rozdział 16

Chłopacy słuchali uważnie wiadomości, a uścisk Zayna nie rozluźniał się. Jego ciało było sztywne, a brwi pochylone do przodu w stężeniu słów, które wypowiadała reporterka.

- Zayn. - Pociągnęłam go za rękę, a jego oczy niechętnie oderwały się od telewizora, by spojrzeć na mnie.

- Ręka. - Szepnęłam. Natychmiast ją puścił i usiadł na jednym z taboretów wokół stołu kuchennego, ciągnąc mnie z łatwością na swoje kolana. Jego ręce oplotły moje biodra, a jego kciuk kreślił kręgi na mojej skórze, powodując dreszcze po moim kręgosłupie. To było niesamowite, jak jego dotyk działał na mnie. Po raz drugi byłam zelektryfikowana z ogniem i iskierkami płynącymi w moich żyłach, po sekundzie drżałam z zimna, a jego palce przeniosły się na moje usta. Delikatnie pociągnął mnie do siebie, więc wylądowałam na jego piersi. Jego broda spoczywała na moim ramieniu, powoli odwróciłam głowę aby umieścić delikatny pocałunek na jego policzku. Uśmiechnął się lekko, ale nie tym swoim zadziornym uśmieszkiem, ale tym, który pokazywał troskę i szczerość, odwzajemniłam ten gest. Nie zauważyłam kiedy TV został wyłączony, aż do czasu kiedy usłyszałam głośne kroki. Podskoczyłam lekko i odwróciłam głowę w kierunku wściekłego Niall'a, który zrzucał wszystkie rzeczy ze stołu. Szklanki, talerze, pilot przeleciały w powietrzu i wylądowały na ziemi z głośnym hukiem. Przygryzłam nerwowo wargę, a moje ciało zaczęło drżeć ze strachu, Zayn to zauważył, przetarł ręce następnie podniósł mnie z siebie i podszedł do Nialla.

- Uspokój się, stary. - Warknął. Niall przestał zrzucać rzeczy, a jego twarz przybrała ciemny odcień czerwieni.

- Uspokój się? Chcesz mnie kurwa uspokoić? Policjanci nas szukają, a ty nic nie robisz! - Przebiegł swoimi dłońmi po rozjaśnionych blond włosach i dopiero wtedy zauważyłam ciemne odrosty. Uśmiechnęłam się na nie doskonałości koloru w jego włosach, wyglądał dobrze, jak brunet. Przestałam o tym myśleć i skoncentrowałam się z powrotem na rozmowie.

- Teraz kiedy Maxa nie ma każdy może wejść na nasze terytorium. - Liam stanął i oparł się o ścianę ; skrzyżował ręce nad swoją stonowaną piersią.

- Kurwa mać. - Usłyszałam przyciszony szept Harry'ego i odwróciłam się w jego kieruku, unikając jego wzroku.

- Co robimy? - Wszystkie oczy zwróciły się Zayna a ja czułam jak moje serce przyśpieszyło, na chwilę zapomniałam, że Zayn był przywódcą największego gangu w Londynie. Przegryzał wargę nerwowo i spojrzał na mnie, a następnie na Danielle i skinął głową. Zanim mogłam zkwestionować wszystko co się dzieje, Danielle umieściła delikatnie rękę na moim ramieniu i uśmiechnęła się do mnie.

- Chodźmy. - Zaprowadziła mnie po schodach na górę.

Zayn POV

Powinienem obserwować, powinienem był wiedzieć, co do diabła, się dzieje, zadaniem Zary nie było mówienia mi, co się dzieje w Londynie. Nie miałem czasu, aby być zły na siebie, muszę wymyślić plan i upewnić się, że gangi z południowego Londynu nie przenoszą się tutaj. Tylko gang z północnego Londynu mógł zabić Maxa, wzięliśmy to na siebie, aby stać się liderami. Ale, oczywiście, inne gangi nie obejdą się bez walki.

- Myślę, że powinniśmy poczekać. - Powiedział Jordan. A ja zwróciłem się do niego i uniosłem brew.

- Po co czekać? Więc oni mogą przyjść tutaj i spieprzyć nasz biznes?

- Nie, porozmawiaj z nimi pierwszy Zayn, zapytaj czego chcą, nie bądz teraz nieracjonalny dobrze? Nie możemy sobie na to pozwolić, mamy już policję na głowie. - Skinąłem głową i usiadłem na kanapie.

- On ma rację, to wszystko co możemy teraz zrobić. Nie wiemy, czy i kiedy oni przyjdą, więc musimy po prostu czekać. Musimy porozmawiać, dowiedzieć się, czego chcą.

- Co, jeśli mają inne zamiary? - Alex odezwał się po raz pierwszy dzisiaj.

- Musimy to sprawdzić, zawsze to robimy, nie martw się o to, musimy teraz zadzwonić do John'a i dowiedzieć się, czego chce, spotkać się z nim jak najszybciej. - Alex skinął głową i zaczął pisać coś na swoim telefonie, wyszedł z pokoju. Siedzieliśmy w milczeniu, i czekaliśmy aż wróci, wyglądał na całkiem zadowolonego, ale nuta podejrzenia była widoczne na jego twarzy.

- Dobrze, zgodzili się na spotkanie. Zadzwoniłem do John'a i do Smitha, obaj powiedzieli, że zjawią się w ciągu tygodnia, zadzwonią do nas. - Skinąłem głową, wróciłem pamięcią do osoby Johna. John był przywódcą gangu w południowym Londynie, który prowadził interesy z innym gangiem, gangiem Smitha. Nigdy nie przeszkadzały mi małe gangi, które były zdolne tylko do kilku ciosów, więc zdecydowaliśmy, że lepiej będzie zostawić je w spokoju. Po kilku godzinach, chłopaki i ja wymyśliliśmy plan, całkiem przyzwoity. Oczywiście, nie mogło się obejść bez manipulowania, tu i tam. Teraz byłem wyczerpany i wszystko, czego naprawdę chciałem, to pójść do łóżka, do Zary. Wstając z kanapy, udałem się do mojej sypialni i powoli otworzyłem skrzypiące drzwi. Zara leżała w łóżku, była szczelnie okryta kołdrą. Jej oczy były zamknięte, a jej oddech był spokojny, sygnalizując, że spała. Uśmiechnąłem się do niej. Zdejmując swoje ubranie, podniosłem kołdrę tak delikatnie, jak tylko mogłem i położyłem się obok niej. Natychmiast przesunęła się w moją stronę, z twarzą zaledwie kilka centymetrów od mojej, przytuliła się do mojego boku, kładąc głowę na mojej piersi. Odgarnąłem kilka kosmyków włosów z jej twarzy, pocałowałem ją w czoło i wyłączyłem światło.

- Dobranoc, kochanie.


Nareszcie jest !! Przepraszam, że tak długo to trwało :)


TWITTER : ( @paulineesk )

50 komentarzy:

  1. Moim zdaniem końcówka tego rozdziału jest słodka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. asdjklbkvbSABDV *-* świetny jest jak zawsze :)
    wiedziałam, że Zayn może być czuły, miły i kochający, awwww <3
    końcówka przesłodka ♥
    @letmakeamove

    OdpowiedzUsuń
  3. Tyle czekałam i nareszcie się doczekałam tego rozdziału *,*
    KOŃCÓWKA ROZDZIAŁU JEST NAJLEPSZA ♥

    Czekam na next <3
    @Lubiee_to ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Nareszcie !!!! :D nie mogłam się doczekać
    ZGADZAM SIĘ Z OSOBĄ WYŻEJ KOŃCÓWKA NAJLEPSZA :D
    czekam na następny
    [@omomomZayn]

    OdpowiedzUsuń
  5. Boski rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  6. nareszcie! genialny *.*
    /@AnnYurisistable

    OdpowiedzUsuń
  7. Blog jest wciągający.:D
    Przeczytałam całęgo dzisiaj.;>
    Jesli mozesz to informuj mnie o nowych rozdziałach!
    @OMB_OMJ;3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten rozdział jest taki hrehththehnfdegjnfw :* no...

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham kocham kocham kocham kocham! Odnosząc się do wcześniejszych rozdziałów no nie spodziewałam się że Harry no po prostu byłam totalnie zszokowana! Kocham to opowiadanie i kocham ciebie! <3 Aj lof ju!

    OdpowiedzUsuń
  10. Aaaaaaaaaaaaa! Czemu taki krótki ?:< chcę więcej. @Bianka_x3

    OdpowiedzUsuń
  11. dzisiaj znalazlam tego bloga i od razu przeczytalam wszystko, strasznie wciaga. do teraz jestem zla na zayna za to, ze nazwal zare dziwka. -_- czekam nn x

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe co będzie dalej, co zrobi cały gang w takiej sytuacji.. Rozdział w sumię trochę nudny, bo nic specjalnego się nie dzieje.. Życzę dobrych tłumaczeń i czekam na następny, pozdrowienia ~@luvdemz

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapraszam na gorące opowiadanie "SOLD" ------> http://tlumaczenie--sold.blogspot.com/
    Jeżeli zainteresują cię ich losy możesz obserwować ich na tt:
    https://twitter.com/SOLDJustinPL/followers
    https://twitter.com/SOLDAlexaPL

    OdpowiedzUsuń
  14. supcio! ^^ czekam na następny :DDD

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak mnie wczoraj wciagnal ten blog, ze zapomnialam skomentowac, wybacz x. Dlatego robie to dzisiaj.
    Dobrze tlumaczysz i dobierasz slowa, przeczytalam wszystko na raz i nie moge sie doczekac, zeby dowiedziec sie co bedzie dalej. Aaa, na prawde dobra fabula. Mam nadzieje, ze rozdzial pojawi sie w najblizszych dniach, bo moja niecierpliwosc zaczyna brac gore. Brawo, patrz do jakiego stanu mnie doprowadzilas, haha.

    ~Moly, x

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialne ! No i przy okazji zapraszam tu -> http://in-case-of-love.blogspot.com/ ily xx

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne opowiadanie;-) kiedy następny rozdział bo już 10 dni nic nie dodalaś? Pozdrawiam madziunia:-*

    OdpowiedzUsuń
  18. agshkndv..
    Szczerze? Serce mocniej mi bije kiedy czytam to opowiadanie. :D:D
    Końcówka rozdziału? Piękna. ♥
    Dzisiaj trafiłam na tego bloga, a przeczytałam już wszystkie rozdziały i zakochałam się. ♥
    Czekam na więcej.. ;d

    OdpowiedzUsuń
  19. Coś długo trzeba czekać na następne...

    OdpowiedzUsuń
  20. Kiedy następny? Plisss dodaj jak najszybciej :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kiedy będzie nowy rozdział?

    OdpowiedzUsuń
  22. Kurwa ... Ty chyba nowego rozdziału nigdy nie dodasz.. Świetnie tłumaczysz no ale moglabys czesciej dodawać.

    OdpowiedzUsuń
  23. Przesłałas tłumaczyć to opowiadanie bo od 3 tyg. nic nie dodalaś...

    OdpowiedzUsuń
  24. przeczytałam całe dzisiaj. super :) czekam na nn.

    zapraszam do siebie:
    http://tlumaczenie-hired-for-styles.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. fajny blog ! czekam z niecierpliwością na nowy rozdział , buziaki : *

    OdpowiedzUsuń
  26. Dodasz kiedyś kolejny rozdział?

    OdpowiedzUsuń
  27. Podasz link do oryginału ?

    OdpowiedzUsuń
  28. Odpowiedzi
    1. Chyba za rok-,- jeszcze nigdy nie zawiodlam się tak na żadnej tlumaczce

      Usuń
  29. Boze dodaj bo nie daje rady. Jeśli pozucilas bloga chociaz napisz...

    OdpowiedzUsuń
  30. Kiedy nn? Porzuciłaś bloga?

    OdpowiedzUsuń
  31. no wez coś napisz.. a nie -,- zostawiasz nas ... ;c

    OdpowiedzUsuń
  32. no daj kurde następny rozdział! jeju...

    OdpowiedzUsuń
  33. światny rozdział... czekam na next xx
    @SylviaS_99

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam to kiedy dodasz następny ?
    Zapraszam do mnie : http://mrocznyharrystyles.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. To jest świetne! Strasznie mi sir podoba twoje opowiadanie. Kiedy będzie następny?

    OdpowiedzUsuń
  36. Nastepny chce !
    http://happyandfunnyme.tumblr.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Tu jest orginał , jak ktoś będzie tłumaczył niech tu napisze :)

    http://onedirectionfanfiction.com/modules/challenges/challenges.php?chalid=1600

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mogę tłumaczyć. Tylko potrzebuje pomocy z jednym. Gdzie są tutaj te rozdziały do tłumaczenia ?

      Usuń
  38. + ten blog został juz daawno "porzucony" :PP

    OdpowiedzUsuń
  39. No właśnie nie wiem , ten blog orginalny jest dosyć dziwny , nie wiem jak ona se połapała xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem :) ale zapraszam na blog tłumaczony przeze mnie :) też tam będą 1D :) http://alife-fanfiction-tlumaczenie.blogspot.com/

      Usuń
  40. PRZEPRASZAM ZA SPAM!
    Osiemnastoletnia Zoe Ross napotyka na jednej z imprez niebezpiecznego, ale zarazem seksownego gangstera - Jasona Cooka. Od tamtej chwili jej życie zmienia się o 180 stopni. Ona staje się jego uzależnieniem - raz spróbujesz i już się nie oderwiesz. Dziewczyna jest przy nim taka bezbronna i nie ma pojęcia jak bardzo może go odmienić. Ale charakter Jasona jest dość trudny, przez co często mają problemy. Wszyscy odradzają Zoe utrzymywania znajomości z Jasonem, lecz ona już nie może przestać. Czy młody gangster sprowadzi na nią same kłopoty? Jak potoczą się ich losy?
    Tego dowiesz się czytając:
    http://danger-when-it-is-not-everything.blogspot.com
    Zapraszam, Klaudia x

    OdpowiedzUsuń