poniedziałek, 7 lipca 2014

Powrót (?)

Hej wam. Długo zastanawiałam się czy kliknąć na ''nowy post'', ale się odważyłam. Nie wiem czy jeszcze ktoś tu został. Czy ktoś to przeczyta. Podtrzymuje mnie na duchu to, że zostało ze mną 17 obserwatorów. Którzy są tu? Być może. Jeśli jesteś daj znać. Minął rok. Równy rok odkąd skończyłam to tłumaczenie. Skończyłam - nie, to nie pasuje. Zostawiłam Was z 16 rozdziałem bez wyjaśnienia, jak i dlaczego. Więc pomyślałam, że teraz Wam wyjaśnię. Może już za pózno, no ale trudno. Dajcie mi szanse. Od tego roku w moim życiu zmieniło się bardzo dużo. We mnie się dużo zmieniło. Zaczęłam inaczej patrzeć na świat, inaczej postrzegać siebie i ludzi wokół. Nienawidziłam się. Swojej wagi, swojego wyglądu, charakteru. Całej siebie. Teraz wcale nie jest lepiej. Ale nauczyłam się to ukrywać. Teraz wszyscy myślą, że jest dobrze i niech tak zostanie. Ale nie będę tutaj o tym pisać bo to nie miejsce na moje wyżalenia. Bloga zostawiłam... nie pamiętam dokładnie dlaczego Myślę, że to z lenistwa. Nie mam dla siebie usprawiedliwienia. Ktoś w komentarzu zapytał się kiedy następny rozdział i pewna osoba odpisała ''za rok chyba'' tak więc miałaś rację :) Wracam po roku z nadzieją, że jesteście. Jeśli Was zawiodłam to przepraszam tylko tyle mogę dla Was zrobić.
Przemyślałam dokładnie sprawę z tłumaczeniem i mogłabym wrócić. Tylko czy jest dla kogo. Jeśli widzisz ten post, czytasz albo trafiłaś/eś tu przypadkiem daj znać w komentarzu, że jesteś. To nic nie kosztuje a ja będę wiedziała, że nie jestem sama. Dziękuje za czas poświęcony na przeczytanie moich bazgroł. Czekam na Was.

8 komentarzy:

  1. Jestem caly czas. Ale bede musiala od poczatku przeczytac ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie masz pojęcia jak się cieszę :) Dziękuję

      Usuń
  2. Jestem i trzymam kciuki za ciebie! Mam nadzieję, że uda ci się wznowić tłumaczenie ;**

    OdpowiedzUsuń
  3. aa nareszcie wracasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, że wróciłaś! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem, pamiętam o tym tłumaczeniu, kurczę kawał czasu. Na serio rok. Pamiętałam o nim tylko dla tego, że to jedno z moih pierwszych czytanych fanfiction, więc... A teraz nie wiem jak na niego wpadłam. Przyszłam do świetlicy, gdzie od czasu do czasu gram i wcisnęłam h - bo chiałam wpisać harry styles. No i się wyświetliło te tłumaczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jezu jak się cieszę ze piszez :) od czasu kiedy przestalas pisać wchodzilam co jakiś tydzień żeby sprawdzić czy nie ma rozdziału aż w końcu przestałam sprawdzać a dzisiaj tak jakoś chciałam zobaczyć czy usunelas bloga a tu proszę ! Nowy rozdział XD Mega się ciesze

    OdpowiedzUsuń